Overlord 2022 – 26082021 ajatuksia

Nyt uudessa roolipelissäni on saatu tehtyä hahmonluonti, joka on nopea. Yhdistin sekä noppien heittoa että point buyta, joten kaikkea ei voi laskea mutta melko paljon. Testissä hahmo tuli valmiiksi alle tunnissa, joka uskoakseni riittää nykyaikaiselle roolipelille point buyssa?

Samalla kirjoitin valmiiksi kaikkiin systeemeihin sopivat ja totuudenmukaiset säännöt käsityökalujen käytölle niin maankaivuulle kuin kivenhakkaamiselle sekä avoluohoksessa että kuiluluohinnassakin. Nyt ajattelin kysellä suuremmalta yleisöltä onko kiinnostusta saada tosimaailman nyrkkisääntöjä ajan käytölle eri aloilta ja jos niin mistä aiheista? Milloin niitä on peleissä tarvittu ja mihin tarkoitukseen?

Toinen mielessäni ollut kysymys on sairaudet. Tuleeko mieleen mitä asioita tällaisessa järjestelmässä pitäisi ottaa huomioon pelin kannalta? Mitä asioita olette halunneet pelisysteemien ottavan huomioon ja mihin tarpeisiin?

Tarkoitukseni on julkaista ”Overlord 2022” sitten vuonna 2022 Ropeconissa.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Google photo

Olet kommentoimassa Google -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

%d bloggaajaa tykkää tästä: