Overlord 2022 hahmonluonti

Nyt uuden roolipelini tekeminen on käynnissä ja mitää miettiä ensiksi uutta hahmonluontia.

Haluaisin toteuttaa pelissä ajatuksen, että pelaajalla olisi hahmonluonnissa ”oma hahmokonsepti”. Nyt pyydän ihmisiä miettimään miten toteuttaa tämän parhaiten?

Olen miettinyt itse seuraavaa lähtökohtaa:
Voisiko se olla että heitetään arvot ominaisuudet ja persoonallisuus lukuina ja tämän jälkeen pelaaja vaisi asettaa ne haluamassaan tärkeysjärjestyksessä painottaen täten tärkeinä pitämiä asioita?
Voisiko taidot, kontaktit ja ominaisuuksien muutokset olla tällöin ”point-buy” periaatteella? Tämän voisi yhdistää ikään, jotta vanhemmat hahmot saa enemmän pisteitä kunnes ikä alkaa painaa.

Tuleeko mieleen toista lähestymistapaa tai muita ajatuksia miten?

Tarkoitukseni on julkaista ”Overlord 2022” sitten vuonna 2022 Ropeconissa.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Google photo

Olet kommentoimassa Google -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

%d bloggaajaa tykkää tästä: